Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Пестун І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мнушко З. М. 
Маркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладів / З. М. Мнушко, О. П. Абалова, І.В. Пестун // Вісн. фармації. - 2006. - № 1. - С. 41-47. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проведено дослідження структури, значимості та ефективності додаткових послуг, які надають аптеки. Відзначено тенденцію до їх розвитку та поліпшення якості обслуговування. З використанням методу анкетування визначено питання, які найбільше цікавлять відвідувачів аптек. Показано, що має місце належний рівень сервісного обслуговування клієнтів, просліджується підвищення консультативної ролі провізора та розвиток відповідального самолікування населення. Вивчено стан, зміст роботи та перспективи використання в аптеках послуг лікарів-консультантів. Визначено перелік додаткових послуг, які надаються аптечними закладами, та їх вплив на товарообіг, а також імідж аптек.

Проведено исследование структуры, значимости и эффективности дополнительных услуг, оказываемых аптеками. Отмечена тенденция к их развитию и улучшению качества. С использованием метода анкетирования определены вопросы, в наибольшей степени интересующиепосетителей аптек. Показано, что имеет место надлежащий уровень сервисного обслуживания клиентов, повышение консультативной роли провизора и развитие самолечения населения. Изучены состояние, содержание работы и перспективы использования в аптеках услуг врачей-консультантов. Определены перечень дополнительных услуг, оказываемых аптечными учреждениями, и их влияние на товарооборот и имидж аптек.

The research of the structure, importance and efficiency of the additional services rendered by the chemist's shops has been carried out. The tendency to their development and quality improvement has been marked. Using the method of questioning the questions, which are interesting to the visitors of chemist's shops have been determined. It has been shown that there is the appropriate level of clients' service, increase of an advisory role of a pharmacist and development of self- treatment of the population. The conditions, the content of work and the prospects for using of doctors - advisers services at the chemist's have been investigated. The list of the additional services rendered by chemist's establishments and their influence on the commodity circulation and the image of chemist's shops has been determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72 + У9(4УКР)49:Р11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мнушко З. М. 
Дослідження системи планування у фармацевтичних організаціях / З. М. Мнушко, З. Р. Сафіуліна, І. В. Пестун, О. В. Тутутченко // Фармац. журн. - 2005. - 4 [спец. вип.]. - С. 29-33. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Рассмотрено состояние системы планирования в фармацевтических организациях. Установлено, что только 17 % руководителей используют стратегическое, половина - оперативное и 33 % - тактическое планирование. Отмечено, что успешно действуют в современных условиях рынка фармацевтические организации, где используется целостная система планирования, и, в первую очередь, стратегическое планирование.


Ключ. слова: стратегічне планування, стратегія підприємства, бізнес-план, споживачі, конкуренти, зовнішнє та внутрішнє середовище, SWOT-аналіз
Індекс рубрикатора НБУВ: Р281к41

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мнушко З. М. 
Дослідження по удосконаленню управління виробничо-комерційною діяльністю фармацевтичних організацій / З. М. Мнушко, Л. П. Дорохова, І. В. Пестун, О. М. Євтушенко, С. А. Куценко, О. Ю. Рогуля, Н. В. Сотнікова // Фармац. журн. - 2005. - 4 [спец. вип.]. - С. 33-37. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Представлены основные направления и результаты научных исследований и разработок кафедры менеджмента и маркетинга в фармации НФаУ в последние годы. Для обеспечения адаптивности и эффективности работы фармацевтических предприятий предлагаются использование адекватных методов, обоснованные алгоритмы, экономико-математические модели функционирования и взаимодействия субъектов фармацевтического рынка. Среди направлений исследований прогнозирование и минимизация рисков; внедрение в практическую деятельность теоретических разработок по использованию функций управления; оптимизация товарной, ассортиментной, коммуникационной политики фармацевтических предприятий; использование логистических подходов в работе каналов товародвижения и другие.


Ключ. слова: управління, фармацевтичний ринок, ризик, логістика, маркетингові комунікації, товарна політика, виробнича практика
Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пестун І. В. 
Маркетингове інформаційне забезпечення процесу прийняття управлінських рішень у фармації / І. В. Пестун, З. М. Мнушко, В. В. Преснякова // Фармац. журн. - 2007. - № 1. - С. 9-14. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проведена систематизация подходов к получению маркетинговой информации, необходимой в процессе принятия управленческих решений фармацевтическими организациями. Проанализирована специфика проведения маркетинговых исследований в фармации, а также виды специфической информации, необходимой для анализа ситуации на рынке. Проведен анализ доступности фармацевтической информации операторам фармацевтического рынка. Сформулированы предпосылки, позволяющие на основании информационных данных принимать качественные управленческие решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282к

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мнушко З. М. 
Методичне обгрунтування збалансованої системи показників для оцінки ефективності роботи аптечного підприємства / З. М. Мнушко, О. В. Тутутченко, І. В. Пестун // Фармац. журн. - 2006. - № 1. - С. 11-17. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

В условиях динамично развивающейся внешней среды и жесточайшей конкуренции преуспевающие компании адаптируются, используя механизм стратегического планирования. Представлено теоретическое обоснование процесса стратегического планирования с учетом специфики фармацевтической отрасли. Для решения ряда задач, возникающих перед руководителями в процессе планирования, предложено использовать в качестве инструмента оценки эффективности деятельности аптеки и формулирования стратегии сбалансированную систему показателей с учетом финансовой, клиентной, внутренней составляющих и составляющей обучения и развития.


Ключ. слова: стратегічне планування, аптека, прогнозування, ефективність діяльності
Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мнушко З. М. 
Система та методи контролю маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств / З. М. Мнушко, Л. П. Дорохова, І. В. Пестун, Н. В. Ларіонова // Фармаком. - 2006. - № 3. - С. 88-92. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено основні напрямки контролю маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства. Із метою коригування стану підприємства щодо асортименту, прибутковості (ABC-аналіз, маржинальний аналіз, портфоліо-аналіз), визначення маркетингових цілей, стратегій і конкретних заходів для пристосування потенціалу підприємства до зовнішніх ринкових умов (SWOT-аналіз), ліквідації стратегічних та тактичних відхилень (GAP-аналіз) використано методи стратегічного та оперативного аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-211.1-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пестун І. В. 
Аналіз впливу факторів зовнішнього мікросередовища на роботу аптечних підприємств / І. В. Пестун, І. В. Бондарєва // Запорож. мед. журн. - 2009. - 11, № 6. - С. 131-134. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Определены основные составляющие факторов микросреды аптек, которые могут повлиять в будущем на обеспечение их конкурентоспособности. Исследована степень влияния факторов внешней микросреды и поставщиков, конкурентов, потребителей и контактных аудиторий на работу аптечных предприятий. Определены факторы, которые, по оценкам руководителей аптечных предприятий, влияют на принятие решения потребителями о покупке лекарственных препаратов в определенной аптеке.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пестун І. В. 
Оцінка національної лікарської політики в Україні з використанням індикаторів ВООЗ / І. В. Пестун // Запорож. мед. журн. - 2008. - № 6. - С. 96-99. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Предложено использовать в качестве критерия оценки изменений национальной лекарственной политики индикаторы ВОЗ, которые приведены в статье в адаптированном к отечественному фармацевтическому рынку виде. Приведено характеристику демографических и экономических данных в контексте охраны здоровья и обеспечения лекарствами, систему оценки регулирования сектора лекарственного обеспечения, правовую базу, процедуры регистрации лекарств, оценку системы обеспечения необходимыми лекарственными средствами, контроля качества, проверки и инспекции, регламентацию продвижения и рекламирование лекарственных средств. Представлены критерии оценивания ценообразования на лекарственные средства, финансирование в государственном секторе, снабжение и хранение, информационной работы среди врачей и населения относительно рационального использования лекарств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пестун І. В. 
Складові забезпечення та оцінки ефективності управління фармацевтичними організаціями / І. В. Пестун, О. Ю. Рогуля // Запорож. мед. журн. - 2009. - 11, № 2. - С. 96-100. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Дана характеристика и обосновано разделение понятий "эффективность организации" и "эффективность управления". Предложен подход к определению критериев сравнения на начальном этапе анализа эффективности менеджмента фармацевтических организаций. Выделены количественные и качественные критерии оценки эффективности управления хозяйствующими субъектами фармацевтического рынка, предложены специфические показатели эффективности руководства аптечными предприятиями. Среди них - количество (или удельный вес) постоянных клиентов аптеки, товарооборот и прибыль на одного сотрудника, средняя стоимость покупки, количество дополнительных услуг, оказываемых аптекой, доля затрат на обучение управленческого и рядового персонала в общем объеме реализации товара. К значимым качественным критериям эффективности управления аптечными учреждениями отнесены профессиональная компетентность руководителя, лояльность клиентов и способность аптеки их удержать, наличие клиентской базы, уровень сервиса и консультативного обслуживания, использование стандартов обслуживания и др. Среди составляющих эффективного управления фармацевтическими организациями сделан акцент на значимости целевого управления, необходимости анализа числа коммуникативных связей между руководителями отдельных уровней, информационного обеспечения управленческих решений, маркетингового управления и в целом создания действенных организационных механизмов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к + У9(4УКР)306.952.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пестун І. В. 
Тенденції та особливості рівневого маркетингового управління на фармацевтичному ринку / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Фармаком. - 2009. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Наведено загальне обгрунтування сучасного маркетингового управління на державному, регіональному рівнях і на рівні підприємства: макро-, мезо- та мікромаркетингу. Визначено галузеві особливості та перспективи розвитку рівневого маркетингового управління. Виділено його актуальні напрямки у діяльності фармацевтичних виробничих, оптово-посередницьких підприємств та аптек.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мнушко З. М. 
Фактори впливу на споживання протигрибкових лікарських препаратів / З. М. Мнушко, І. В. Тіманюк, І. В. Пестун, Н. М. Скрильова // Запорож. мед. журн. - 2009. - 11, № 2. - С. 83-87. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проанализированы и обоснованы факторы, влияющие на спрос и потребление противогрибковых лекарственных препаратов, с использованием методов маркетинговых исследований, контент-анализа и экспертных оценок. Определены предпочтения потребителей и разработана модель их поведения при совершении покупки лекарственных препаратов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.281.7 + Р281.811.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пестун І. В. 
Оптимізація управління асортиментом лікарських засобів у фармацевтичних організаціях : Автореф. дис... канд. фармац. наук : 15.00.01 / І. В. Пестун; Нац. фармац. акад. України. - Х., 2002. - 19 c. - укp.

Вперше в Україні проведно комплексне дослідження підходів до управління асортиментом лікарських засобів (ЛЗ) у ланцюзі фармацевтичне підприємство - роздрібна мережа. Запропоновано методику вивчення асортименту ЛЗ у роздрібній мережі. Визначено його групову структуру, розраховано для кожної фармакотерапевтичної групи показники питомої ваги обсягів продажу та доходу. На підставі дослідження економічних характеристик виявлено перспективні пропозиції асортименту ЛЗ в аптеках, обгрунтовано заходи його оптимізації. Запропоновано математичні моделі розрахунків оптимального асортименту ЛЗ. Удосконалено методичні підходи стосовно проведення маркетингових досліджень у системі виробництва та реалізації ліків з метою визначення асортиментної політики. Обгрунтовано моделі формування асортименту ліків у аптеці та створення товарних запасів. Показано доцільність запропонованих методичних підходів щодо формування асортименту ЛЗ на прикладі препаратів-імуностимуляторів. Надано експертну оцінку їх терапевтичної ефективності, частоти призначень, обгрунтовано використання методу фармакоекономічного аналізу "вартість - ефективність". Розроблено матриці придбань препаратів-імуностимуляторів на основі поєднання фармакотерапевтичних і фармакоекономічних оцінок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72-39

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317893 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

З. М. Мнушко. Науково-педагогічна та громадська діяльність : біобібліогр. покажч. / уклад.: О. Ю. Рогуля, І. В. Пестун, С. В. Жадько; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2010. - 151 c. - (Учені фармації). - укp.

Висвітлено етапи трудового шляху, напрямки наукових досліджень, навчально-методичної, педагогічної та громадської діяльності З. М. Мнушко - відомого вченого у галузі управління та маркетингу у фармації, доктора фармацевтичних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України, завідувача кафедри менеджменту та маркетингу у фармації Національного фармацевтичного університету. Наведено бібліографічні описи її наукових робіт.

Освещены этапы трудового пути, направления научных исследований, учебно-методической, педагогической и общественной деятельности З. Н. Мнушко - известного ученого в области управления и маркетинга в фармации, доктора фармацевтических наук, профессора, заслуженного деятеля науки и техники Украины, заведующего кафедрой менеджмента и маркетинга в фармации Национального фармацевтического университета. Даны библиографические описания ее научных работ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281 д(4УКР) Мнушко, З.М.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пестун І. В. 
Теоретичні та науково-прикладні засади маркетингового управління в системі лікарського забезпечення населення : автореф. дис. ... д-ра фармац. наук : 15.00.01 / І. В. Пестун; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2010. - 43 c. - укp.

Вперше науково обгрунтовано рівневе маркетингове управління на фармацевтичному ринку. Наведено визначення понять, конкретизовані зміст, мета, завдання, галузеві особливості "фармацевтичного макромаркетингу" та "фармацевтичного територіально-галузевого (мезо-) маркетингу". Розроблено рекомендації застосування системи збалансованих показників (СЗП) аптек і фармацевтичного оптового підприємства (ФОП) і визначено маркетингові заходи з їх досягнення. Вперше запропоновано й опрацьовано застосування індикаторів ВООЗ для оцінки Національної лікарської політики (НЛП) в Україні. Визначено показники складових НЛП, які потребують удосконалення та додаткового обліку. Здійснено комплекс науково-прикладних розробок стосовно маркетингового управління поведінкою споживачів лікарських засобів (ЛЗ) у розрізі проблеми самолікування населення. Проведено аналіз і прогноз тенденцій попиту на ЛЗ імуностимулювальної дії в регіонах України з використанням методу скаттерограм Пуанкаре-Лоренца.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к + У9(4УКР)306.952.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пестун І. В. 
Адаптивність аптечних підприємств до факторів макросередовища / І. В. Пестун // Фармац. журн. - 2009. - № 4. - С. 9-15. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Выделены наиболее значимые факторы макросреды фармацевтических организаций. Проведена оценка степени влияния факторов макросреды на работу аптечных предприятий и уровня адаптации к ним. Определены мероприятия, которые используют аптеки для быстрого реагирования на изменения факторов макросреды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к4 + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пестун І. В. 
Маркетингове управління поведінкою споживачів, які займаються самолікуванням / І. В. Пестун // Запорож. мед. журн. - 2010. - 12, № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Рассмотрена проблема управления поведением потребителей, занимающихся самолечением, с использованием инструментов маркетинга. Представлены теоретические подходы к изучению поведения потребителей, классификация их в зависимости от реакции на новый товар и цену. По результатам опроса потребителей лекарственных средств установлены причины самолечения и группы ЛС, которые чаще всего покупатели выбирают для лечения самостоятельно. Разработана модель маркетингового управления ответственным самолечением населения, основными составляющими которой являются исследование предпочтений потребителей и мотивации осуществления покупки, сегментация потребителей и ориентация на целевой рынок, создание долговременных отношений с клиентами аптеки, внедрение CRM-систем, осуществление мероприятий маркетингового и информационного влияния.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 л72-39 К

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Пестун І. В. 
Маркетингові дослідження в управлінні маркетингом фармацевтичних оптових підприємств / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Фармац. журн. - 2009. - № 5. - С. 12-17. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Приведено теоретическое и исследовательское обоснование маркетинговых исследований как составляющей управления фармацевтическим оптовым предприятием. Представлены результаты анкетирования руководителей фирм, характеризующие существующее состояние планирования и организации маркетинговых исследований. Установлены доминирующие направления самостоятельных внешних и внутрифирменных исследований фармацевтических фирм, проранжированы статьи затрат на маркетинговые мероприятия. Разработан алгоритм планирования и организации маркетинговых исследований фармацевтическими оптовыми предприятиями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пестун І. В. 
Порівняльний аналіз окремих складових національної лікарської політики в Україні та за кордоном / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Запорож. мед. журн. - 2012. - № 1. - С. 51-54. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Выполнен сравнительный анализ функций регулирования сектора лекарств в Украине и странах, в которых проводили исследование ВОЗ. Выделены составляющие, наиболее характеризующие ситуацию в Украине. Проанализирован международный опыт регулирования коммуникативной деятельности фармацевтических предприятий и рекламирования лекарственных средств. Представлены санкции относительно нарушителей установленных правил в других странах. Исследована степень влияния государства на рекламу лекарственных средств в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пестун І. В. 
Принципи та прикладне використання мезомаркетингу у системі фармацевтичного забезпечення населення / І. В. Пестун // Фармаком. - 2009. - № 3. - С. 67-72. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено поняття та перспективи використання фармацевтичного територіально-галузевого (мезо-) маркетингу у структурі рівневого маркетингового управління. Запропоновано структуру паспорта регіонального (обласного) фармацевтичного ринку, наведено та охарактеризовано окремі його показники. Сформульовано принципи фармацевтичного мезомаркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мнушко З. М. 
Проблеми впровадження CRM-системи у діяльність фармацевтичного оптового підприємства / З. М. Мнушко, І. В. Пестун, Н. Є. Шамс // Фармаком. - 2011. - № 3. - С. 69-75. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано використання CRM-системи у діяльності фармацевтичного оптового підприємства як інструмента удосконалення маркетингового управління, організації та контролю роботи персоналу, а також із метою створення довготривалих стосунків із клієнтами та формування їх лояльності. Представлено результати опитування торгового персоналу підприємства для оцінки можливостей впровадження та використання CRM-системи фармацевтичним оптовим підприємством.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 + У9(4УКР)306.952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського